2016. november 3., csütörtök

Bemutatkozik a TIMEODA csapata!

Stojsics Tímea vagyok, 16 éves. Becenevem Timo. Nagyon barátságos vagyok és zene nélkül élni sem tudnék. A szabadidőmet a barátaimmal töltöm, vagy angol órákra készüléssel, mivel ez a kedvenc tantárgyam!









Tóthi Tamara vagyok, 17 éves. Egy vidám, közvetlen ember vagyok. Szabadidőmben lovagolok, úgy mint az elmúlt 11 évben, vagy a barátaimmal.



Stuka Beatrix vagyok, 16 éves. Szabadidőmben szeretek olvasni, zenét hallgatni, írni és fordítani. Az életem felét angol nyelven élem, így ilyen irányban szeretnék továbbtanulni is.





Gál Martin vagyok, 16 éves. Szabadidőmben informatikával foglalkozom, köztük a játékokkal is. Jövőmet a fotográfia, illetve a média szakon tudom elképzelni.










Vigyikán Vince vagyok, 16 éves. A bicskei Vajda János Gimnáziumban tanulok nyelvi osztályban. Hobbim a rajzolás és a kempo. Ez utóbbiból magyar válogatott és korosztályos Európa bajnok vagyok. Szabadidőmben szeretek olvasni, filmeket, sorozatokat nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése